سلام دوستان عزيزم
بعد از دو سال و نيم كه وبلاگم با نام محسن و دوستان فيلتر شد، دوباره برگشتم. اما اين بار مصمم تر و با روحيه اي عالي تر.
در وبلاگ قبلي تمام همتم براي دفاع از مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي عزيز بود و حالا باز هم دغدغه ام همان حضرت است.
يكي از دوستان ميگفت كه فتنه ي جديدي در راه است و من گفتم كه امت حزب الله بيدار است و از اين فتنه ها بيزار.
برگشتم كه حراميان سبز اموي و جانيان اصلاح طلب را مجدداً بكوبم اما اين بار كوبنده تر


محسن و دوستان سابق...
ما را در سایت محسن و دوستان سابق دنبال میکنید
برچسب: حضور دوباره,حضور دوباره پژو در ایران,حضور دوباره گشت,حضور دوباره قطبی در پرسپولیس,حضور دوباره ناصر ملک مطیعی, نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 4:33