
سلام دوستان عزيزم بعد از دو سال و نيم كه وبلاگم با نام محسن و دوستان فيلتر شد، دوباره برگشتم. اما اين بار مصمم تر و با روحيه اي عالي تر. در وبلاگ قبلي تمام همتم براي دفاع از مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي عزيز بود و حالا باز هم دغدغه ام همان حضرت است. يكي از دوستان ميگفت كه فتنه ي جديدي در راه است و من گفتم كه امت حزب الله بيدار است و از اين فتنه ها بيزار. برگشتم كه حراميان سبز اموي و جانيان اصلاح طلب را مجدداً بكوبم اما اين بار كوبنده تر ...
ادامه مطلب